منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات ادبية - شعرية > قصص - حكايات - روايات - Stories

ماذا تفعل لو قابلت ما كان حبيبك...او من تسبب فى جرحك,

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 09-07-2009, 11:50 PM
الصورة الرمزية ..Selen..
قمر حواء مشاركة

Syria

Rai2ah
افتراضي ماذا تفعل لو قابلت ما كان حبيبك...او من تسبب فى جرحك,

ماذا تفعل لو قابلت ما كان حبيبك...او من تسبب فى جرحك, ,

[LEFT][FONT=Arial][SIZE=1] [URL="http://vb.lm3a.net/"][COLOR=white]منتديات[/COLOR][/URL] [URL="http://www.flashxaddictingxgames.com/"][COLOR=white]flash games[/COLOR][/URL] [URL="http://forum.hawamoon.com/"][COLOR=white]حواء[/COLOR][/URL] [URL="http://www.q8yatclass.com/"][COLOR=white]كويتيات[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/LEFT]

كل منا معرض ان يدخل قصه حب مش كلنا انا بقول بعضنا ويبدا يحلم ويرسم المستقبل مع حبيبه(اول

الحكايا حكايتى معاك بقالى زمان واخدنى هواك وجوه فى قلبى ليك ايام مابتتنسيش واخر الحكايات حكايتى معاك خلاص حبيت وانا اتحبيت وعايشه معاك كانى اول مره اعيش)

ولكن هذه الحكايات ممكن تنتهى نهايه سعيده ويتوج هذا الحب ويستمر ويكمل رساله الحب...ولكن الماساه

عندما يحكم القدر بالقضاء على هذا الحب ويكون ذلك بسبب الطرف الاخر عندما يتضح انه كان غير محل ثقه..هو انسان انانى..خاين..مالوش امان..متردد..اجهل مايمكن عن الحب..عندما يكون قاسى على المشاعر

وبكل سهوله يقوللك انا اسف مش حاقدر اكمل انا حاسس ان انا مش مرتاح ..احنا لسه فى اول الطريق

ومش عايز اظلمك معايا

وبذلك ينهى بسهوله كل شى وناسى انه جرح اغلى حاجه عندك وهى مشاعرك الرقيقه ..ناسى انه فى لحظه

حطم كل امالك واحلامك..ناسى انه حكم عليك بالعذاب لما تتخدع فى اكتر شى صدقته..ناسى ان بايده حفر

جواك شرخ وجرح حتى الزمن يخجل انه يقربله...ناسى انه بذلك يجعلك ممكن تفقد الثقه فى اى

حد.تانى....نسى كل شى وماافتكرش غير حاجه واحده وهى غروره وانانيته وحبه لنفسه وقسوته....والله

تعجز الكلمات على وصف جريمته وهى انتحال شخصيه الحب للتوقيع بيك

وانت ياعينى عليك معدتش ليك غير دموع العين علىندمها على كل يوم شافته ..واهات قلبك على كل يوم

حبيته وصدقته فيه...وصوت ضمير عقلك وصراخاته لعدم قدرته على فهمه صح..وتبدا تغنى(غدار خلتنى

احبك...سبنى وراح...حرام انا ماسويتلك شى..وانتهينا خلاص)

ومرت ايام وايام وانت تحاول تصبر نفسك ب(انت ايه..ايام وبنعيشها..يعنى خلاص)ولكن الصدمه عندما

تلتقى بيه صدفه فى الشارع وهو مع شخص اخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شو رح يكون موقفكون ؟؟

آخر مواضيعي
عندما تسقط دمعتي ...
لا تندم علي حب عشته...حتي ولو صار ذكري تؤلمك...
حب ..
هل البعد يقتل الحب
ما هو الحب ؟
لغة العيون تكون أجمل عندما يعتمدها العشاق ....؟

قديم 18-07-2009, 09:48 PM
الصورة الرمزية فراشة جدة
قمر حواء نشيطة

Saudi-Arabia

3ashekah

عادي اعتبره شخص اخر مار ولا كانة حبيب...

قديم 21-07-2009, 11:21 AM
الصورة الرمزية سيدرا
ღ مراقبة ღ
.: منتديات عالم حواء :.

Algeria

Mostamte3ah

انساه ولا كانو كان

قديم 22-07-2009, 07:07 PM
الصورة الرمزية sweet girl
قمر حواء متألقة

Jordan

T3banah

انشا الله نضل انا وحبيبي مع بعض وما يصير هاد الشي وحتى لو صار كتير رح اتعزب لانوا انا ما بئدر انسى

قديم 23-07-2009, 07:31 AM
الصورة الرمزية -حبك وجع
قمر حواء مشاركة

Jordan

انا هالشغله صارت معي تركنا بس لحد هلا كل ما بحس انه بهالمكان ببعد
ما بعرف شو رح اعمل بس متاكده انه هاللحظه هاي ما حتكون اقسى من اللحظه اللي تركنا فيها ....

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد