منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات عالم حواء > رجيم - تغذيه - العناية بالجسم - انقاص الوزن - Diet

الحل الرهييييييييييب لبتخسيس وفي 15يوم بس

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 05-07-2010, 06:18 PM
قمر حواء جديدة

Egypt

Icon22 الحل الرهييييييييييب لبتخسيس وفي 15يوم بس

الحل الرهييييييييييب لبتخسيس وفي 15يوم بس ,

[LEFT][FONT=Arial][SIZE=1] [URL="http://vb.lm3a.net/"][COLOR=white]منتديات[/COLOR][/URL] [URL="http://www.flashxaddictingxgames.com/"][COLOR=white]flash games[/COLOR][/URL] [URL="http://forum.hawamoon.com/"][COLOR=white]حواء[/COLOR][/URL] [URL="http://www.q8yatclass.com/"][COLOR=white]كويتيات[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/LEFT]

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته[co
انا ياجماعه كان نفسي اخس اوي لان الرشاقة مهمة جدا في الوقت ده وزهقت من انظمة الرجيم المملة والرياضه المتعبه اللي نتيجاتها مش قد كده لاني بجد مليت لحد مجربت الجيل السحري فات لوس منتج طبيعي بجد والله العظيم جربتو بنفسي وكمان بدون اي مواد كمياوية ومسجل بوزارة الصحة الجيل جامد خسس مناطق فى الجسم كان صعب انقاص الوزن فيها مثل الارداف والبطن والافخاد بجد يا جماعه جيل ده هيعجبكم اوي
جيل فات لوس اقوي منتج في الشرق الاوسط للتخسيس

هكلمكو عن مكونات الجيل اللي ملوش حل بجد جامد اخر حاجه الجيل منتج فرنسي مضاف اليه مكونات طبيعيه 100% ليس لها اثار جانيبي اولا
الكرنب:من اهم عناصر التخسيس لانه يعمل علي ازالة الدهو ن الثلاثيه وتحويلها الي دهون احاديه تخرج عن طريق العرق
وزيت الزنجبيل: يعمل علي اخراج الدهون من الجسم
وكمان زيت البرافين: يساعد علي تفتيح مسام الجسم لافراز اكبر كمية من العرق
وجيل فات لوس لانه يحمي الجلد ويحافظ عليه اضفنا
البنثينول : مهم جدا لانه يعمل علي تنعيم الجسم
خل التفاح:من اهم العناصر ايضا لانه يساعد علي تكسير الخلية الدهنية وعدم تكوين دهون في المناطق التي تم انقاص الوزن فيها واخيرا زيت الفلفل الحار: يعمل علي شد الجسم ويمنع الترهلات بعد اخراج الدهون
الجيل بيخسس من10الي 12ك في15 يوم

جيل فات لوس منتج طبيعي 100%لانه متكون من زيوت طبيعية ليس
لها اي اثار جانيبه

جيل فات لوس انسي الدهون ترجعلك تاني

ولو في اي استفسارا ابعتيلي علي ايميلي وانل هرد عليكي[/color]

آخر مواضيعي

قديم 05-07-2010, 07:39 PM
الصورة الرمزية عطرالريف
قمر حواء فضية

Saudi-Arabia

Fr7anah

يسلموووووووووووووووووو

قديم 06-07-2010, 07:07 PM
الصورة الرمزية بحر الندى
قمر حواء جديدة

Saudi-Arabia

Fr7anah

طيب حبيبتي وين ألاقي هذا المنتج وكيف يمكن أستخدامه
أنتظر ردودك والله يعطيك العافيه

قديم 07-07-2010, 04:45 PM
قمر حواء جديدة

Egypt

Icon22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بحر الندى مشاهدة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حضرتك لو عايزه الجيل ممكن تكليميني علي الايميل او ابعتيلي رقمك وانا هرد عليكي في اي حاجه لاننا احنا في شركه الفتح لمستحضرات التجميل بنبيع علي النت موقتا لمده 20يوم وبعد ذلك
هينزل اعلانته في السوق وهيبقي اغلي من كده بس عملين حاجه حلوه اوي للناس اللي تشتري الجيل مننا قبل كده تخفيض هايل وهو سعره حاليا 220جنيه مصري داخل القاهره وخارج القاهره 60دولار شاملين مصاريف الشحن فكري والحقي الفرصه جيل فات لوس انسي الدهون ترجعلك تاني وبالنسبه لاستخدامه بتخدي شاور سخن ومع مرعاه عدم نهائيا التعرض لي اي تيارهواء لتفتيح مسام الجسم وبعد كده بندهن الجيل علي المكان المراد انقاصه لمده دقيقتين حتي يتشرب الجسم الجيل وبعدين نابس ترينج شتوي تقيل لمده ربع او نصف ساعه بس لازم عدم التعرض لي اي تيار هواء وبعدين نلاقي الجسم افرز اكبر كميه من العرق اللي هيه الدهون ملحوظه لازم نستخدم الجيل صح علشان نحصل علي نتيجه مضمونه 100% وفي حاله تخسيس البطن بس يمكن تمرين بسيط اوي اللي هو شهيق وزفير لتقويه عضله البطن ولو في اي استفسار انا تحت امر حضرتك في اي وقت من الساعه 10ص 7م مستنياكو

قديم 07-07-2010, 04:57 PM
قمر حواء جديدة

Egypt

Icon22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بحر الندى مشاهدة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حضرتك لو عايزه الجيل ممكن تكليميني علي الايميل او ابعتيلي رقمك وانا هرد عليكي في اي حاجه لاننا احنا في شركه الفتح لمستحضرات التجميل بنبيع علي النت موقتا لمده 20يوم وبعد ذلك
هينزل اعلانته في السوق وهيبقي اغلي من كده بس عملين حاجه حلوه اوي للناس اللي تشتري الجيل مننا قبل كده تخفيض هايل وهو سعره حاليا 220جنيه مصري داخل القاهره وخارج القاهره 60دولار شاملين مصاريف الشحن فكري والحقي الفرصه جيل فات لوس انسي الدهون ترجعلك تاني وبالنسبه لاستخدامه بتخدي شاور سخن ومع مرعاه عدم نهائيا التعرض لي اي تيارهواء لتفتيح مسام الجسم وبعد كده بندهن الجيل علي المكان المراد انقاصه لمده دقيقتين حتي يتشرب الجسم الجيل وبعدين نابس ترينج شتوي تقيل لمده ربع او نصف ساعه بس لازم عدم التعرض لي اي تيار هواء وبعدين نلاقي الجسم افرز اكبر كميه من العرق اللي هيه الدهون ملحوظه لازم نستخدم الجيل صح علشان نحصل علي نتيجه مضمونه 100% وفي حاله تخسيس البطن بس يمكن تمرين بسيط اوي اللي هو شهيق وزفير لتقويه عضله البطن ولو في اي استفسار انا تحت امر حضرتك في اي وقت من الساعه 10ص 7م مستنياكو

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد