منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

قلبك فى محكمتى (العيادة النفسية )

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 06-08-2009, 10:44 PM
الصورة الرمزية sweet girl
قمر حواء متألقة

Jordan

T3banah

انا عم بانتظر باتصالك شو وينك

قديم 06-08-2009, 10:45 PM
الصورة الرمزية عاشقة المستحيل
قمر حواء متألقة

Jordan

W7edah

كانت ايام وعدت لمصطفى كامل بس شو عاملين كليب لها يعني دوبلاج ببكي قصه تجنن

قديم 06-08-2009, 10:46 PM
قمر حواء متألقة

Jordan

W7edah

بعدين بيني وبينك بحكيلك ليش اتاخرت ما بدي احكي عالمكشوف بس بوعدك اكيد رح احكي معك

قديم 06-08-2009, 10:48 PM
قمر حواء متألقة

Jordan

W7edah

اسمعي شو افتحي نت تاني يعني بعدين اكتب كانت ايام وعدت مصطفى كامل بيطلعلك صورتين فيديو عاليوتيوب اضغطي عالاولى واسمعيها

قديم 06-08-2009, 10:49 PM
الصورة الرمزية **lemo0or**
قمر حواء نشيطة

Egypt

Afker

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sweet girl مشاهدة
انا لي صديق وهو ابن عمي هو اعترفلي انوا كان يحبني فان قولتلوا اني بحب واحد تاني قلي ربنا يوفقك بس حبيت تعرفي اني بحبك وانا دلوقتي بتكلم معاه كل يوم على اساس انوا صديقي وبس وقولتلوا خلينا نكون اصدقاء احسن وهو كتير منيح معي واهلوا مرة عرفوا انوا بيحكي معي عملوا مشاكل انا مش عارفه اعمل ايه انا كتير بحبوا كصديق ومتعلقه فيه كتير قولتلوا خلص عشان اهلك قلي انا ما بقدر اعيش من دونك

اها زى ما انتى بتقولى انك بتحبى حبيبك بس بلاش تجرحى حد لما يحبك انا هقولك حاجه انا مرة بنت عمى كنت بخرج معاها كل يوم مكنش ليها حد بتخرج معاه هيا 14 سنة جيت فى مرة لاقيتها بتقولى انا عايزة اقولك حاجه لاقيتها بتقولى انا بحبك انا بصراحه اتخضيت من الموقف بس انا كسبتها مكسرتش نفسها عرفتها انى بحبها اكيد وهيا زى اختى وبقيت بالانسبة ليها حاجه غاليه عشان كدا عايزك لما حد يعترف ليكى بحبه ليكى مفيش مانعن انك تعبرى ليه عن جبك بس اكيد بيكون عارف الحب سواء حب اخوى او احباب

حاولى تقربى منه وتتكلمى معاه وحسسية انه غالى عندك ورغم دا خليكى مع حبيبك برضه طبيبعى اى حد بيكون ليه حبيب وشخص يقعد معاه

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قلبك فى محكمتى (العيادة النفسية )