منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

ادخلوا بسرعة عندى اسئلة كتيرررررررر

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 11-08-2009, 12:21 PM
الصورة الرمزية سيدرا
ღ مراقبة ღ
.: منتديات عالم حواء :.

Algeria

Mostamte3ah

شو حبيبتي عرفتي كيف تعملي توقيع

قديم 11-08-2009, 06:58 PM
الصورة الرمزية sofia
قمر حواء متألقة

Egypt

Rai2ah

لا لم اعرف

قديم 11-08-2009, 08:49 PM
الصورة الرمزية sofia
قمر حواء متألقة

Egypt

Rai2ah

طب مش مهم التوقيع قولولى ازاى اعمل ايميل على الفيس بوك

قديم 12-08-2009, 12:13 AM
موقوفة

Egypt

Azaker

بصى حبيبتى انا مش بعرف اعمل ايميل على الفيس بوك بس بعرف اعمل التوقيع اوك انا هقولك
يلاا
سمى الله الاول علشان تعرفى
1-تدخلى فى لوحة التحكم
2-فى الجنب كدة هتلاقى مكتوب حاجات كتير منهم تعديل التوقيع تدخلى عليه اوك
احنا كدة مظبوطين لحد دلوقتى
3-بتلاقى صفحة زى اللى بتبقى موجودة فى كتابة الردود على المواضيع
4- لوانتى عاملة تويع ومنفعش امسحى من الصفحة
5-وجيبى اى صورة من النت مينفعش من على الكمبيوتر
اوكى اتكى عليها كلك يمين هيطلعلك حاجات كتير اخر حاجة موجودة فى القايمة اللى لسه طلعالك حاجة اسمهاproperties
اوكى؟تتكى عليها هيطلعلك قايمة كبيرة من ضمن القايمة فى كلمة اسمها؟address جنبيها اسمالرابط تخدى كوبى وبعدين فى فالصفحة الاوالانية وتتكى ادراج صورة هيطلعلك قايمة تانى ومكتوب:http
تمسحيها وتحطى الرابط اللى انتى ختدى كوبى تحطى فى القايمة بسط واوكى وخلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص يارب اكون فتدك علشان انا بجد والله تعبت

قديم 12-08-2009, 12:45 AM
الصورة الرمزية sofia
قمر حواء متألقة

Egypt

Rai2ah

شكراااااااااا يامنة على مرورك بصى انا جبت صورة من النت و اتكيت على الصورة و اتكيت على اخر حاجة زى ما قولتى و لقيت كلمة ادريس ضللت عليها حتى هى طويلة و عملت كوبى و جيت هنا و عملت تعديل الصورة و عملت ادراج صورة و اتكيت بيست و اتكيت اوكى واتكيت ىمعاينة التوقيع جالى كلام كتيرررررررر و قالى اسطر توقيعك كتيررررة اقل حاجة ثلاث اسطر فأنا اعمل اية انا عارفة انى زهقتكم منى بس بجد انا اسفة بس انا عايزة اعرف ازاى اعمل توقيع و لكل اللى يدخل الموضوع و يشوفوا ياريت يرد و ممكن تقولولى ازاى اعمل ايميل على الفيس بوك بس تكونوا متأكدين ان الطريقة صح وبجد انا اسفة جدا جدا لانى تعبتكم معايا بس انا مازلت مش عارفة

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

ادخلوا بسرعة عندى اسئلة كتيرررررررر