منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

يا ترى ما هو السر؟؟

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 14-08-2009, 06:50 PM
قمر حواء فعالة

Syria

Icon43 يا ترى ما هو السر؟؟

يا ترى ما هو السر؟؟ ,

[LEFT][FONT=Arial][SIZE=1] [URL="http://vb.lm3a.net/"][COLOR=white]منتديات[/COLOR][/URL] [URL="http://www.flashxaddictingxgames.com/"][COLOR=white]flash games[/COLOR][/URL] [URL="http://forum.hawamoon.com/"][COLOR=white]حواء[/COLOR][/URL] [URL="http://www.q8yatclass.com/"][COLOR=white]كويتيات[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/LEFT]

مرة واحد قال لابنه لو نجحت يابني انا هجبلك هدية

فدخل الود سنة اولى ابتدائي وقام ابوه سأله عايز ايه قاله كرة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تانية ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تالتة ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة رابعه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله بس قولي ايه السبب قاله هقولك بعدين

دخل الواد سنة خامسه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله انا عايز افهم سبب كورة البينج بونج قاله يابابا هقولك بعدين

دخل الواد سنة اولى اعداي ونجح فابوه ساله انتا الوقتي كبرت عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله بردو قاله ايوة
دخل الواد سنة تانية اعدادي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة اعدادي ونجح فابوه سالهاجبلك ايه هدية قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة اولى ثانوي ابوه قاله انتا عارف لو نجحت هجلك هدية جامده اوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله يادي كورة البنج بونج يابني قولي ايه السر في كده قاله هقولك بعدين

دخل الواد سنة تانية ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل طب

اول سنة ابوه قاله مبروك يابني بس لو تفوقت في طب هجلك هدايا شديدة فنجح في اول سنه ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قاله يابني عيب كده بقى ماتكبر شوية قاله يابابا انا عايزها قاله بس ليه كده قاله هتعرف بعدين

سنة تانية نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

مرت الايااااااااااااااااا
اااااااااااام

مرت

لحد مل بقى

في سنة تالتة فنجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

سنة رابعه نجح ابوه قاله اجبلك ايه وقال لامه ترهنيني انه هيقول ولسه مكملش قام الواد قايله كورة بينج بونج حمرا قام قايلها مش قلتلك مع اني نفسي اعرف السر و قام جيبهاله

سنة خامسةابوه قاله هتتخرج بقى ياسيدي ولو اتخرجت بتقدير هجبلك هدية جامده و نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قاله يوهههههههه يابني قولي السر قاله خلاص لما نروح البيت وبعدين مشو فالواد ماشي قبل ابوه وعدي الشارع قامت خابطاه عربية قام قايله ابني

ابنييييييي

طب قولي السر

قوووول:

بااا بااا با

السر هو:

ها اااه

مات الولا

هوهوهو
على فكرة كمان ابو الولد مات
انشل و اجته الجلطة , حرام ما عرف السر
ترحموا عليهم

آخر مواضيعي
نكت انشالله تعجبكم
راجل في الشارع, شوفو عمل ايه
الورقة التي دمرت حياة انسان
يا ترى ما هو السر؟؟
وفاة اجمل بنت في السعودية
الى ليمور و الشوكة الجارحة
ما هي صلاة الاستخارة؟ ارجو الرد

قديم 14-08-2009, 07:31 PM
الصورة الرمزية **lemo0or**
قمر حواء نشيطة

Egypt

Afker

هههههههههههههههههههههه الموضةوع غريب انا شم فاهم حاجه على فكرة هههههههههههههههههههه

الله يرحمه بقا

قديم 14-08-2009, 07:34 PM
قمر حواء فعالة

Syria

حرام
الولد طول عمرو بيطلب كرة بينج بونج من ابو بعد لما ينجح
حتى لما تخرج من الكلية
بس شو السر؟؟؟ اندفن مع الولد و ابوه لحقو كرمال يعرف السر
هاي بالتلخيص

قديم 14-08-2009, 11:46 PM
الصورة الرمزية نوريهان
قمر حواء مبدعة

Egypt

Mostamte3ah

الله يرحمهم الاثنين معا شو ما سابوا السر معا حدا مرسيه لك

قديم 15-08-2009, 12:06 AM
الصورة الرمزية فراشة جدة
قمر حواء نشيطة

Saudi-Arabia

3ashekah

الله ع القصقوووصة روعه ...

يسلمو اناملك

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

يا ترى ما هو السر؟؟

منتديات | منتديات عالم حواء | عالم حواء | العاب | شات سكس | حواء

جميع الأوقات بتوقيت GMT +3. الساعة الآن 12:54 AM.