منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

يا بناااااااااات انتوا فى خطر تعالواااا مهم مهم جداااااااااااااا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 27-08-2009, 11:19 PM
الصورة الرمزية سنيورة
قمر حواء فعالة

Egypt

Rai2ah
Icon37 يا بناااااااااات انتوا فى خطر تعالواااا مهم مهم جداااااااااااااا

يا بناااااااااات انتوا فى خطر تعالواااا مهم مهم جداااااااااااااا ,

[LEFT][FONT=Arial][SIZE=1] [URL="http://vb.lm3a.net/"][COLOR=white]منتديات[/COLOR][/URL] [URL="http://www.flashxaddictingxgames.com/"][COLOR=white]flash games[/COLOR][/URL] [URL="http://forum.hawamoon.com/"][COLOR=white]حواء[/COLOR][/URL] [URL="http://www.q8yatclass.com/"][COLOR=white]كويتيات[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/LEFT]

ازيكوا يا جماعه
انا قرأت الموضوع ده في منتدى
وبجد ضميري خلاني ما اقدرش اقرأه من غير ما اجيبهولكم
بالذات للبنات يعني
هما اللي بجد عليهم الخوف من ده
والله انا جبتة بس لوجه الله مش لاي حاجة
وياريت تفهموني بجد ومتفسروش اي حاجة غلط
والله ما اقصد بي اي حاجة والله العظيم الا اني خايف عليكم من اللي هتقرأوة
بس بجد مش كل الناس كده في ناس كويسة جدا وماتعملش كده
بس على اي حال مش عايز اطول عليكم

الموضوع منقول بالنص حفاظا على الحقوق الفكرية لصاحبة
الموضوع اهه زي ماهو بالظبط

اقتباس:
موضوع النهارده خطير ياجماعه

بس والله انا بكتبه ابتغاء مرضات الله وبحاول احمى بيه البنات من مصايب شفتها بعينى

باختصار ياجماعه انا ليا واحد صاحبى عامل منتدى والحمد لله المنتدى مشهور وشغال تمام المهم الكلام جاب بعضه وانا قاعد معاه النهارده فى البيت واعترفلى بمصايب بيعملها بالمنتدى بتاعه داه وازاى هو بيكسب فلوس من وراه

تخيلوا يابنات ان معظم اصحاب المنتديات بيكسبوا من ورا فضايح البنات

والله الذى لا اخشى سواه ولا ابغى الا مرضاته وخوفا عليكن بنات العرب اذكر هذا

على لسان صاحبى

بقوله انت بتكسب فلوس من ورا المنتدى داه ازاى

قاللى بص يا عم كريم الموضوع بسيط جدا

انا صاحب المنتدى ومعايا الاى بيهات بتاعة كل الاعضاء واقدر اخش ع الخاص بتاعتهم واعرف كل حاجه عنهم من غير ما يعرفوا

وفيه اصحاب النفوس الضعيفه من رجال الاعمال والمتيسرين بيدفعولى فلوس عشان اظبطلهم ايميلات بنات ببقه عارف انهم من الخاص ولا مؤاخذه ومهمتى اصطاد الاى بى بتاع جهاز الضحيه واراقبها وامسك عليها كل البيانات اللى انا عاوزها واسلمها للتاجر اللى هيدفع بعد ما يكون اتفرج على صور الضحيه ويقوموا بتحويل الفلوس على حسابى فى البنك

وكمان فيه منتديات بتدفع فلوس لا تصدق لانها بتهتم بفضايح الشات اللى هى مهمتى انا واصحابى طبعا
بمعنى انى بصطاد الايميلات واظبط حبايبي بيها عشان يتعرفوا على البنات ويصطادوا الكاميرا بتاعتهم ويسجلوها وكل واحد وشطارته اللى يعرف يجيب فضيحه احسن من التانى يقبض اكتر من التانى

ومن ضمن حكاياته ان فيه واحد مصرى عايش فى الكويت مشترك معاه فى المنتدى كانت علاقاته كتير ببنات المنتدى كتيره وكان متسيط فى المنتدى المهم انه لفت انتباه واحد صاحبنا فحب انه يفضحه فعمل حوار على صاحبنا صاحب المنتدى عشان ياخد خصائص الادمن ويقدر يعرف الاى بى بتاع جهاز الراجل داه

المهم صاحبى اداله الميزة دى وميعرفش هو مخبى ايه
قام الباشا استلم صاحبنا بالله وسلط عليه واحده صاحبته توقعه فشر اعماله وصورت الكاميرا بتاعته وادت الصور لاخينا قام نشرها فى المنتدى وفضحه طبعا الصور اتحزفت من الادارة بسرعه بس ناس كتيره كانت عرفت الفضيحه والخبر اتنشر وصورة العضو المحترم اتكشفت والناس كلها عرفت هو بيعمل ايه ع الخاص
طبعا صاحبى راح زار الباشا فى البيت وقاله منك لله طيرت منى 500 ريال كنت بقبضهم شهريا من الراجل داه حرام عليك انت خربت بيتى وطيرته منى
قاله يعنى انت كنت عارف هو بيعمل ايه
صحبى قاله يابن الناس وانا مالى متسيبه يعيش ماهم بنات. ويستاهلوا وبعدين الراجل متجوز ومعاه فلوس وبيعيش حياته الدور والباقى علينا احنا اللى لسه بنكون نفسنا يبقه ليه ما نقبضش منه

مش عاوزه اطول عليكم اكتر من كده عشان فيه فضايح كتيره صاحبى قالهالى والله

بس انا عاوزه بس انبه كل بنات المنتديات ياريت ياجماعه مفيش خاص ومفيش كاميرا وخافوا على نفسكم ارجوكم
احنا عندنا ولايا ربنا يسترها علينا وعليكم ويارب انتقم من اصحاب النفوس الضعيفه واعداء الاسلام اللى كل همهم فضايح المسلمين

ويارب الموضوع داه ما يتحزف وياريت الكل ينشره ابتغاء مرضات الله وحمايه لشرف اخواتنا وبناتنا

منقووووووووووووووووووووووووووووووول

تحياتى

سنيورة

آخر مواضيعي
بعد التخرج $$$$$$$ بيجى التشرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااو واااااااااااااااااااااااااااااو على البنااااات
أناااااااااا باختصااااااااااااار $$$$$$$$$$
لا تدعنى أصاب بالغرور اذا نجحت و لا باليأس اذا فشلت##########
سأظل أبكى بصمت**....***...****.....
رسائل عتاااااااااااااب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لذيييييذه...........الكل يدخل........

قديم 27-08-2009, 11:52 PM
الصورة الرمزية اوراق منسيه
ღ مشرفة ღ
.: منتدى الشعر :.
.: منتدى الخواطر :.

Saudi-Arabia

W7edah

يسلموووو بس اشلون نحمي انفسي

قديم 28-08-2009, 12:33 AM
الصورة الرمزية فراشة جدة
قمر حواء نشيطة

Saudi-Arabia

3ashekah

الله يستر علينا ويحمينا يارب العالمين ............

قديم 28-08-2009, 02:27 AM
موقوفة

Egypt

Azaker

ربنا ينتقم من الناس دى
وربنا يحمينا

قديم 28-08-2009, 03:01 AM
الصورة الرمزية سنيورة
قمر حواء فعالة

Egypt

Rai2ah

مشكور على ردودكم وتفعلكم

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

يا بناااااااااات انتوا فى خطر تعالواااا مهم مهم جداااااااااااااا

منتديات | منتديات عالم حواء | عالم حواء | العاب | شات سكس | حواء

جميع الأوقات بتوقيت GMT +3. الساعة الآن 12:23 AM.