منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

نوريهان صوفيا اوجاع الزمن menna1996

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 16-10-2009, 10:41 PM
الصورة الرمزية نوريهان
قمر حواء مبدعة

Egypt

Mostamte3ah

عيب اووووى يا جماعه اللى بيحصل فى المنتدى كلنا اخوه واسره واحده ولا يصح ما بدر من الاعضاءف ى اهانه كل واحد للاخر

عيب والله عيب

استغفر الله الظيم
لا اله الا الله انى كنت من الظالمين

تقبلوووو مرورى

قديم 16-10-2009, 11:19 PM
قمر حواء مشاركة

Saudi-Arabia

مآبرىء نفسي ان النفس لأمارة بالسوء إلا من رحم ربي
الإنسان بطبعه يخطي وكثيرا ما يمر بمواقف يكون فيها المخطئ أويتقاسم الخطأ مع الآخرين ومهما كان كبر الخطأ الذي اقترفه
في حق نفسه أو حق الآخرين فإنه في النهاية يتحمل تبعاته ونتائجه لوحده حتى لو لم يصدق بأنه كان بهذه القسوة في اقتراف الخطأ
وقد يتعب من كثرة تأنيب ضميره له فلا يجد مخرج من هذه الداومة إلا بطريقة واحدة ألا وهي صفة لو تحلى بها لمسحت البقع السوداء جراء هذاالخطأ .
نحن اخوه تجمعنا راية الاسلام اولا وتجمعنا لغة اللسان وتجمعنا انسانيتنا
انا اعتذر لك امرىء اخطأت في حقة وكل ماكان من عمل الشيطان انه عدو مضل مبين
واسجل اعتذاري على وجه الخصوص لقلبين كبيرين قلب اختي نوريهان وقلب اختي صوفيا وكل عضو في المنتدى شعر اني تجاوزت حدودي معه بدون استثناء

قديم 17-10-2009, 12:17 AM
الصورة الرمزية نوريهان
قمر حواء مبدعة

Egypt

Mostamte3ah

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روح منسية مشاهدة
مآبرىء نفسي ان النفس لأمارة بالسوء إلا من رحم ربي
الإنسان بطبعه يخطي وكثيرا ما يمر بمواقف يكون فيها المخطئ أويتقاسم الخطأ مع الآخرين ومهما كان كبر الخطأ الذي اقترفه
في حق نفسه أو حق الآخرين فإنه في النهاية يتحمل تبعاته ونتائجه لوحده حتى لو لم يصدق بأنه كان بهذه القسوة في اقتراف الخطأ
وقد يتعب من كثرة تأنيب ضميره له فلا يجد مخرج من هذه الداومة إلا بطريقة واحدة ألا وهي صفة لو تحلى بها لمسحت البقع السوداء جراء هذاالخطأ .
نحن اخوه تجمعنا راية الاسلام اولا وتجمعنا لغة اللسان وتجمعنا انسانيتنا
انا اعتذر لك امرىء اخطأت في حقة وكل ماكان من عمل الشيطان انه عدو مضل مبين
واسجل اعتذاري على وجه الخصوص لقلبين كبيرين قلب اختي نوريهان وقلب اختي صوفيا وكل عضو في المنتدى شعر اني تجاوزت حدودي معه بدون استثناء
والله العظيم لقد ازلت عنى جبل فأناااااا احب المنتدى جدااااا واحب كل الاعضاء واعتبرهم اخواتى وكنت افكر فى ان خرج من المنتدى ويعلم ربنا ان ده يعتبر بالنسبه لى اكبر عقاب احصل عليه صحيح انا مش مولوده بالمنتدى بس كتير اتعلقت به وحبيته موووووت ويصعب عليا اوووى تركه

ولكن بكلامك هذا جعلنى اتردد فى قرارى بل احتمال كبير ارجع عنه

فانت يا اخى الغالى قد كبرت فى عينى وبجد مرسى كتير لك على اخلاقك العاليه وروحك الراقيه وذوقك

لعن الله الشيطان الذى دخل بيناااااااا
ومشكوور خيوووو

قديم 17-10-2009, 03:46 AM
الصورة الرمزية اوراق منسيه
ღ مشرفة ღ
.: منتدى الشعر :.
.: منتدى الخواطر :.

Saudi-Arabia

W7edah

نوريهان وكل ابنات انتو اخواتنا
ونحن اخوان فالله ؟

قديم 19-10-2009, 11:47 AM
موقوفة

Egypt

Azaker

اولا بجد ميرسى عالموضوع ياقمر
يس هقولك حاجة احنا لقينا واحدة بتشتم فينا هنسكتلها طيب لو انتى مكانى كنتى هتعملى ايه بأمانة؟
واحنا ياروح منسية بنحبك اوى ومش نقدر نستغنى عنك فى يوم من الايام بس فى كلام اتقال بجد صعب اى انسان يشوفوا ويسكت عالكلام عالعموم انا ياقمر مش زعلانة منك وسورى لو لخبط شوية لان كنت متعصبة جداااااااا
وانا ياقمر بحبك اوى ومتزعليش منى لان والله مكنش قصدى حاجة غير ان ادافع عن بلدى

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

نوريهان صوفيا اوجاع الزمن menna1996