منتديات قمر حواء  

العودة   منتديات قمر حواء > منتديات قمر حواء العامة > المنتدى العام - مواضيع منوعة - Public forum

الرجاء الدخول

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 31-10-2009, 01:50 PM
الصورة الرمزية **lemo0or**
قمر حواء نشيطة

Egypt

Afker
افتراضي الرجاء الدخول

الرجاء الدخول ,

[LEFT][FONT=Arial][SIZE=1] [URL="http://vb.lm3a.net/"][COLOR=white]منتديات[/COLOR][/URL] [URL="http://www.flashxaddictingxgames.com/"][COLOR=white]flash games[/COLOR][/URL] [URL="http://forum.hawamoon.com/"][COLOR=white]حواء[/COLOR][/URL] [URL="http://www.q8yatclass.com/"][COLOR=white]كويتيات[/COLOR][/URL][/SIZE][/FONT][/LEFT]

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا فى اول الكلام مش عارف اقولكم ايه لانكم كلكم ظلموتنى واهنتوتونى ورغم كدا مفيش حد

بيقدر كلكم بتصدقو اى كلام

الاخ منير اللى قال انى محمود المصرى وان سفاح بتاع بنات والكلام اللى قاله انا عايز اقولكم حاجه انا والله والله والله منا محمود المصرى ولا دخلت بعضوية تانية من ساعات ما اشتركت
واللى مش متاكد من كدا عندكم الادارة تقدرو تسئلوهم وتشوفى وهما هيعرفو من الاى بى
بتاعى اذا كنت انا محمود المصرى ولا لا

تان حاجه بقول لكل الناس اللى قالت فى حقى واتحسبنت عليا بقولكم ربنا يسامحكم لانى اقسم بالله مافكرت ائزيكم
وسبب غيابى عليكم انى قررت مدخلش المنتدى منعا للماشكل مش اكتر
وجيت دلوقتى لانى اخت ليا هيا اللى عرفتنى بالكلام دا وانا جيت عشان اعرفكم
مش انا محمود المصرى
انا مش هقول غير كدا سلام

آخر مواضيعي
حبيبتى :::::: إن الناس يتسألون
آآآآه يا حبيبتى
ح بيبتي
][®][^][®][إليك .. يا من نسيتي من أنا !!][®][^][®][
{ سأخترع حبا جديدا }*
ح بيبتي
_ܔ. إمنعيني ..!

قديم 31-10-2009, 01:57 PM
الصورة الرمزية مايا الجزائرية
قمر حواء ذهبية

Algeria

Azaker

انا ما قلتش انك محمود المصري وآسفة على كل شيء بدر مني وما ديرش على كل كلام ينقال

شو يلا انت من زمان اعرفك انك هون ليش حتى تصير محمود المصري وشيء عباد راهم يعسو في الداخل والطالع

مع كل تقديري لا تزعل

قديم 31-10-2009, 02:16 PM
الصورة الرمزية نوريهان
قمر حواء مبدعة

Egypt

Mostamte3ah

والله ليمور انا مكنتش مصدقه انك انت محمود بس علشان كل واحد جالس امام شاشه وكل واحد مش عارف مين بيكلمه انا صدقت بس كنت كتير زعلانه انك هو

علشان انت من زمان متواجد فى المنتدى قبل حتى ما انا ادخل بفتره كبيره يعنى الكل اول ما انا دخلت كانوا بيعتبروك اخ لهم

وانا كمان اعتبرتك اخ صغير لى

على العموم انا مصدقه انك مش محمود المصرى لانك لو هو مكنتش حتبقى متواجد كل الفتره دى فى المنتدى

بس انت لازم تثبت للكل ده

وانا اسفه كتير لك

وانت لازم تعزرنى انى صدقت انك هو

وانا اسفه بس انت لازم تتواجد والكل متواجد راح نكون متواجدين بعد العصر لازم تدافع عن نفسك

اختك الكبيره نوريهان

قديم 31-10-2009, 03:30 PM
الصورة الرمزية هيام
ღ مشرفة ღ
.: المنتدى العام :.

Austria

Rai2ah

اذا الانسان بيعرف حاله هوي شو
مالازم يستسلم
ولازم يكون اقوى من كل الظروف
الانسحاب دليل الضعف والانهزام
واثبات لكثير اشياء
طبق المتل يلي بقول(مجنون يحكي وعاقل يسمع)
(قصدي مجنون يكتب وعاقل يقرا)
تقبل مروري

قديم 31-10-2009, 03:41 PM
الصورة الرمزية **lemo0or**
قمر حواء نشيطة

Egypt

Afker

مدام هيام ياريت بلاش تجريح فى الرد

انا عايز اعرف انتو ليه مش مصدقين انى انامش محمود المصرى وبعدين انا مش استسلمت انا بعت عشان معملش مشاكل مش اكتر
لو انتى بتعرفى صحيح فى المنتديات اللى بيكون موقوف مستحيل بيدخل المنتدى تانى لانه بيكون معمول حظر الاى بى الخاص بيه لو انتى من الادارة ياريت تتاكدى من النقطة دى وتعرفيها لناس كلها لكن انتم صدقتم منير دا مع انه اول حاجه مش مصرى تانى حاجه هو بنت مش شب هاتو مشاركته وشوفها
وشكرا على احترامك يا مدام هيام

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

الرجاء الدخول